lauantai 9. heinäkuuta 2016

Ay ay ay

Tiedättekö sen tunteen, kun kerrankin aattelette mennä ostoksille ja etsimään juuri tiettyä kokoa olevia lasten vaatteita. Kierrätte kaupungin vähäiset kirpputorit, vaatekaupat ja kaupat. Mistään, ei niin mistään löydy yhtään mitään kivaa! Jo vain! Meille kävi juurikin näin!
Lähdettiin ihan vartavasten kiertelemään kauppoja sillä ajatuksella jos sattuis löytymään Emmille vaatteita. Kirpparilta saatiin saaliiksi jumpsuit, yökkäri ja lyhythihainen body. Henkkamaukalta kolmet colleget ja KappAhl yhet colleget. Siinä ne. Tottahan toki siellä olis ollu vaikka minkä näköstä ihanaa nuttua ja bodya, mutta kuten arvata saattaa niin sitä tiettyä hemmetin kokoa ei ollut! Voitte vaan kuvitella kuinka mun pieni sisäinen kiukku Pinjani kuikuili olan takaa. Murr. Ens viikonloppuna lähetään paremmalla onnella ostoksille, vielä vaan ei tiedetä mikä ilmansuunta otetaan kohteeks.


 Arvatkaapa mikä koitos mulla on maanantaina edessä. No hammaslääkäri! Saan mukaan onneks esilääkityksen, mutta jännittää ja pelottaa silti. Ihan tajuton pelko päällä, vaikka viime käynti menikin niin hyvin. Sydän hakkaa tuhatta ja sataa. Ei, en halua sinne! Parin viikon päästä mulla olis myös ajotunti piiiiiitkästä aikaa ja kuten arvata saattaa, niin sekin jännittää niin maan pirkuleesti. Sitten seuraava ajotunti on elokuun toinen päivä, jolloin on Kuopio päivä. Mennään siis Kuopioon liukasrata ajamaan ja vissiin ajellaan myös siellä keskustassa. Meinasin kyllä itse sanoa opettajalle, että en todellakaan oo ajamassa siellä keskustassa. Mua ahdistaa olla kyydissäkin, kun ne tiet mene miten sattuu. Siellä on muutenkin niin paljon näitä järjenjättiläisiä, jotka ei osaa käyttää suojatietä ja hyppiivät miten sattuu. Ei, ei ja vielä kerran ei! Ahdistaa ja jännittää täällä Iisalmessakin ajella kaupungilla, joten pitkän tauon jälkeen saa opettaja haaveilla siitä että siellä ajaisin!


Tiedättekö mitä! Mä oon ylpee itestäni. Pitkän laiskottelun jälkeen tein ruokaa. Eilen väkertelin Emmille perunaa, lihapullia pakkaseen asti ja iltapalaks "spessu" hyytelöjuttua. Meille tein mureketta lisä juttujen kanssa ja uusia pottuja. Tänään mulle tuli semmonen mä haluan leipoa -olo, jonka ansiosta suunnattiin toitskun nokka kohti kauppaa ja ostettiin tarvikkeet. Tein Emmille oman version piirakasta ja meille ekaa kertaa ikinä pellillisen mustikkapiirakkaa. Se mikä parasta on, että ne onnistu! Kyllä mummullekkin uppos kun just kahville kerkes valmistua. Mums. Iltapalaksi tein Emmille mikromunakasta ja ai että se maistui meidän pienelle nirppanokalle. Emmi söi tänään todella hyvin kaikki ruoat joita nenän eteen annettiin, joten luultavasti huomenna syö taas huonommin. Niin se yleensä menee.



Mulla on kauhee pullamössö olo, kun ei olla pitkiin aikoihin päästy kunnolla liikkumaan. Oon ollu kipeenä ja on satanu niin paljon, tai sitte on tullu muita esteitä. Nyt kun tää flunssa on pikkuhiljaa taisteltu loppuun *kopkop*, on alotettava päivittäinen lenkkeily ja kuntoilu. Salilla mua ei tuu näkymään, mutta jospa sitä kotona innostuis jotain tekemään vaikka se sohva huutakin mun nimeä.. Jos jollakulla sattuu olemaan kuntoilukärpänen kylässä, niin sanokaa, että tulee meilläkin käymään!
Hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille teille!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti! :)