tiistai 1. elokuuta 2017

Ei päätä, ei häntää

Ollaan muka oltu niin kiireisiä ja tehty paljon kaikkee yhdessä, etten oo kerenny avaamaan konetta. Okei joo, laiskuus liittyy asiaan myös vahvasti. Nyt kun aattelin tulla kirjottelemaan tänne jotain ja koitan miettiä mitä ollaan tehty, niin mieleen ei tule mitään. Ollaan oltu vaan kotona ja ulkoiltu paljon. Ollaan käyty kaksilla eri synttäreillä nyt kahtena eri viikonloppuna ja ainiin! Käytiinhän me Hoplopissakin tuossa pari viikkoa sitten. Hoplopissa pitää kyllä käydä uudestaankin, kunhan oon saanut tän vauvamasun tieltä pois! Kyllä illalla jaloissa ja selässä tuntui. Supistelikin ihan kiitettävästi.



Rv 34

Mulla on oikeestaan ollu kauheet omantunnon tuskat nyt viime päivinä. Se mikä aiheuttaa mulle pahaamieltä on se, että meillä on ruokailurytmi päin pyllyä. Emmi on nukkunu aamusin pitkään (pisimmillään 9), jonka takia aamupala on viivästynyt roimasti. Kaikki varmaan tajuaakin miten tää menee. Yks ruoka viivästyy omalta ajalta, niin kaikki muut ruoat viivästyy sitä mukaa myös. Sitten kun ollaan paljon oltu ulkona ja käyty kylässä millon missäkin, niin myös senkin takia ruoka-ajat viivästyy. Toki myös Emmin lähipäivinä vedellyt 3h päiväunet vaikuttaa asiaan. Nyt ajattelinkin ottaa itseäni niskasta kiinni ja punoa rytmit takaisin kuntoon.




Myös asunnon siivottomuus ja keittiön räjähdys ahistaa vietävästi. Ruokaa ei tee mieli laittaa likaisessa keittiössä, enkä jaksa siivota. On siis niin vetämätön laiskamato olo kun voi vaan olla. Tuolla olis myös iso kasa pyykkiä pestävänä ja viikattavana. Noh, ehkä mä "säästän" ne hommat sadepäiville. Nyt on nimittäin oikeesti ollu niin harvinaisen hyviä kelejä, että eipä oikeen viiti sisällä niitä tuhlata. Vielä kun Emmi on alkanut viihtymään tuossa omalla pihalla tehden soppaa äitille ja isille ja kiikkuen. Mikäs sen mukavampaa, kun istua kahvikuppi kädessä auringon lämmössä ja katsoa onnellista lasta.




Oon varmaan ihan hirvee ihminen, mutta nyt toivon, että tulis semmonen yhden tai kahden päivän kestävä sadekuuro. Mulla on niin hirveesti kaikkee tekemistä sisällä, että en tiiä mistä alottaa. Pitäis siivoo, vauvan vaatteet kahtoo läpi, vaatekaapit muutenki kahtoo läpi, jääkaappi putsata ym. Eniten stressiä aiheuttaa vauvan vaatteet ja sairaalakassi, sekin kun pitäis saada pakattua. Sitten kun oon ne hommat saanu tehtyä, niin sitten saa mun puolesta olla hellettä ja aurinkoo vaikka joka päivä!
Tää oli tämmönen ei päätä, ei häntää -postaus mutta välillä pitää olla näitäkin! Torstaina (koitan) palailla postailemaan neuvolan ja lääkärin tiimoilta. Ne siis vielä edessä päin!

 Ps. Onko veikkauksia painoarvioon? Minä veikkaan 2500g ja Riku 3500g. Jospa minä oisin lähempänä kuitenkin! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti! :)