tiistai 9. kesäkuuta 2015

Uusi alku


Moikka! Oon Pinja, ikää mulla on 20 vuotta. Asustelen yhdessä ukkoni kanssa Iisalmessa, Pohjois-Savossa, Luonteeltani oon huumorintajuinen, sosiaalinen ja ujo. Valmistuin päälle viikko sitten lähihoitajaksi. Oon tällähetkellä raskaana (rv 30+1) ja tämä lapsi on meille ensinmäinen. Niinkuin arvata saattaa, niin blogi tulee sisältämään pitkälti raskaus/vauva höpinöitä. Tietysti kirjottelen myös perus arjesta ja ajatuksista muutenkin.

Tämä blogi ei oo mulle ensinmäinen, sillä yläaste aikoihin mediakurssilla tehtiin tehtäviä blogin kautta. Huomasin, että bloggaaminen on kivaa ja pidinkin sitä pystyssä muutaman vuoden ajan. Lukijoita sillä ei kovin paljoa ollut, enkä vaadi sitä välttämättä nytkään. Eikös se kuitenkin oo pääasia, että itse tykkää bloggaamisesta vaikka sitä ei kukaan lukisikaan. 


Oon ollu kohta vuoden verran kihloissa tuommosen ihanan ukkelin kanssa. Tuo ihana ukkeli keksi tälle blogille huipun nimen, koska mä en keksiny mitään. Ja ei, en mä oikeesti oo mikään sohvaperuna. Kyllä mä jotain muutakin teen vaikka töissä en tällähetkellä olekkaan. :D


Ei me täällä kaksiossa kahdestaan asuta, sillä meillä on myös vahtikoira. Rodultaan tämä pieni nappisilmä on rottweiler. Hänen nimensä on Nera ja ikää tällä neidillä on kohta 3-vuotta. Niinkuin kuvasta näkee, niin pallot on Neran parhaita kavereita. Nerppa tulee toimeen erittäin hyvin lasten kanssa ja on kaikkien kaveri muutenkin. Varautukaa siihen, että tulette näkemään paljon kuvia myös tästä sydämen sulattajasta.

Tuli tosiaan mietittyä muutaman kuukauden ajan alottaisko bloggaamisen vaiko ei ja nyt mä sen tein. Jee. Jospa tää lähtis tästä pyörimään etiäpäin. Blogin ulkoasu ei tuu jäämään tämmöseks ja jonkun näkösen bannerinkin ajattelin väsätä tässä lähipäivinä. Liittykää lukijaks ja kommentoikaa jos siltä tuntuu! :)
Ainiin ja tottakai mut löytää myös instagramista nimellä pinjjapauliina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti! :)