tiistai 19. tammikuuta 2016

Väsynyt mamma vaihto vähäks aikaa vapaalle

Tänään tämä väsynyt äiti viettä hiukan vapaata aikaa tästä kotiäidin arjesta. Ihan mukavaa vaihtelua käydä kaupassa ilman lasta. Perjantaina suunniteltiin oman äitini kanssa, että voitais lähteä kauppoja kiertelemään ilman lasta ja ukkoa. Luonnollisesti kun miehen kanssa lähtee shoppailemaan, niin se viimestään puolessa välin kauppaa rupeaa ruikuttamaan että on nälkä, vaihdetaan kauppaa tms. Tälläkertaa ei ollu kukaan rajottamassa. Ei edes nälkä, jano taikka sitten lapsi. Ah mikä tunne.


 Mulla itselläni ei paljoo rahaa oo ylimäärästä ostella, mutta ihana äitini innostui ostelemaan. Hän sitten osti mulle kunnon talvi ulkoilukengät, villaneuleen ja sukkia. Totta kai hän myös Emmille osti kaikkea tarpeellista. Oon niin rakastunut tähän neuleeseen, enkä malta odottaa millon pääsen testaamaan noita kenkiä vaunulenkille. Lauhtuis jo nää kelit. 



Viime yönä tuli nukuttua tajuttoman huonosti. Sain Emmin nukahtamaan kymmenen aikaan ja tästä onkin pakko kertoo lisää sillä oon niin ylpee itestäni! Mä siis oon pienestä pitäen Emmin nukuttanu tissille, koska en vaan voi toista herättää tissiltä jos hän siihen nukahtaa. Eilen kokeilin huvikseni niin, että juotin hälle nannia ja lopuksi annoin hiukan tissiä jotta massu olis täynnä, laiton tutin suuhun ja tuutulaulun soimaan. Hän nukahti oikeastaan yllättävän äkkiä. Mulla onkin nyt tavotteena saada tyttö nukkumaan ilman tissiä, mutta en mä itteeni siitä rankase jos ei onnistu.
Kuitenkin, Emmi nukkui tosi hyvin johonkin 1 asti, kunnes heräs. Tyttö vaan itki ja itki, eikä siitä meenannu loppua tulla. Saatiin kuitenkin hänet takaisin nukkumaan puol 3 aikaan. Onneks Emmi yleensä nukkuu yönsä hyvin. 


Oon aatellu, että tekisin uuden Meidän päivä -postauksen, kun tää meidän rytmi on aikalailla muuttunu parin kuukauden aikana. Saa nähdä mikä päivä teen, sillä huomenna mennään aamupäivästä 5kk neuvolaan. Hui! Vastahan me oltiin 4kk neuvolassa. 
Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin.
Hyvää vasta alkanutta viikkoa kaikille!

4 kommenttia:

  1. ihana villaneule,hyvin käy sinulle!:) mistä kaupasta se on hankittu?

    VastaaPoista
  2. Joo tee ihmeessä uusi päivä teidän kanssa- postaus! :) ne on aina mielenkiintoisia. Jospa pakkaset menis pian ohi niin pääsisitte tekin ulkoilemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Sanos muuta, jospa nyt viikonlopun sääennusteet paikkansa pitäis niin päästäis lauantaina ulkoilemaan.

      Poista

Kommentoithan asiallisesti! :)