keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

Iloinen nuhanenä

Jotakuinkin tasan vuosi sitten olin flunssan kourissa. Multa hävis ääni kokonaan, olin kuumeessa pitkästä aikaa ja pää oli täynnä räkää. Muistan panikoivani, että parannunkohan valmistujaisiin mennessä ja onneksi parannuin! Noh, nyt meidän perheen seuraava nuha uhri olen minä. Kyllä vain. Olihan tuo arvattavissa, että se tarttuu Emmiltä. Nokka on tukossa ja välillä vuotaa. Väsyttääkin entistä enemmän, mutta jospa tää menee ohi mahdollisimman nopeasti. Onneks tyttösellä olo on paranemaan päin, vaikka nenukki vuotaakin. 


Huomenna ois suunnitelmissa lähtee mökille pariks päivää. Ihanaa, oon oottanu tätä niiin kauan, että päästään mökkeilemään! Tietysti just sillon kun ollaan menossa mökille, alkaa kauheet rankka sateet ja myrskyt. Noh, ei pidä sen antaa lannistaa! Ihana sinne on silti mennä. Pois kaikesta hetkeks ja ennenkaikkea viettämään läheisten kanssa aikaa. Enkä anna myöskään tän mun hitaasti mutta varmasti tulevan nuhan vaikuttaa asiaan millän tapaa, sillä ei mulle kuume nouse. Koska miekkoseni sattuu olemaan kunnon kotihiiri, niin hän jää Iisalmeen saunatonttujen vahdiksi. Saa sitten samalla ihan omaa-aikaa, vaikka ei sitä kuulema tarviisikaan.

Tein tänään Emmille ruoaksi kanapyöryköitä lihapulla reseptillä. Eivät menneet niin hyvin kaupaks Emmin kuin normi jauhelihasta tehdyt. 

Odotan kuin kuuta nousevaa huomista! Varmasti tulee ihana reissu, vaikka nukutuksista tulee varmasti pienimuotoista taistelua riiviön kanssa. Oispa varahermoja olemassa.. Ei mulla mitään järkevää ollu. Ajattelin vaan tulla kertomaan, että oon innoissani huomisesta.

Hyvää keskiviikkoa kaikille!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti! :)