tiistai 7. kesäkuuta 2016

Valitus virsi

Tiedättekö sen tunteen, kun sun pitäis tehdä jotain oikeesti tärkeetä niinä hetkinä kun lapsi on nukkumassa ja sulla on aikaa. Mutta vaikka kuinka koitat tsempata ittees, että tekisit jotain kun lapsi nukkuu uniaan, niin silti et tee mitään järkevää. Makaat vaan sohvalla tekemättä mitään. Kyllä. Myös täällä se on tuttua huttua.

Mulla on enää neljä teoriatuntia jäljellä ja niiden osalta ois autokoulu taputeltu. Nyt enää vaan puuttuu motivaatio ja kiinnostus avata teoriakirja ja päntätä juttuja päähän, jotta pääsisin parin viikon päästä teoriakokeen läpi. Mä (painosanalla) vihaan yli kaiken lukemista. Varsinkin jos se aihe jota luen ei oo mielenkiintoista. Koulussa kokeisiin lukeminen on ollu jo pienestä saakka täyttä kuraa. Ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. Nyt vielä vähemmän, kun sitä omaa aikaa on niin pieni rajoitettu määrä.


Monena iltana oon suunnitellu avaavani koneen, että menisin tekemään kysymys harjoituksia ja harjoittelisin teoriakokeeseen. Sitä en ole tehnyt kuin öö, kerran? Miks tää on niin vaikeeta? Vaikka kuinka sitä haluais aukasta edes sen tehtäväkirjan, niin ei! Kirjan sijaan aukee Viaplay ja katson Rakkauden anatomiaa. Tää ei voi enää jatkua näin.

Arvatkaa mitä mun just nyt pitäis tehdä? No harjotella siihen hemmetin kokeeseen! Avasin koneen ja google chromen, mutta ajokaista.com:in sijaan avasin bloggerin. Okei joo nyt mä meen tekee niitä teoriajuttuja ja sitten nukkumaan.
Öitä<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti! :)